close

Andere lijst. Hieruit kunnen we wel concluderen hoe belangrijk deze zijn voor het imago van de mensen tegenwoordig. Met andere woorden, hoe groot de emotionele waarde is die mensen hangen aan hun favoriete merken.[3]Het gaat zelfs nog wat dieper dan emotionele waarde en imago. Onderzoek van Sophie Dekker aan de Vrije Universiteit van Amsterdam, toont aan dat vrouwen slimmer worden van het dragen van merkkleding. Dit onderzoek is gehouden onder 80 vrouwen. Zij kregen ieder een colbertje aan, waarna zij een vragenlijst in moesten vullen en enkele taal en wiskundige problemen op moesten lossen. Aan forty vrouwen werd verteld dat het een colbertje van G star was en aan de andere forty vrouwen dat het jasje op de markt gekocht was, terwijl het feitelijk allemaal dezelfde jasjes waren. De vrouwen met een "G star" jasje rapporteerden een hoger zelfvertrouwen en scoorden gemiddeld hoger bij het oplossen van de taal en wiskundige vraagstukken.[four]Ivar Vermeulen, begeleider van het onderzoek en docent goedkope nike air max 90 ommunicatiewetenschap: "Uit ons onderzoek blijkt dat je er als merkbewuste vrouw goed aan doet om in cognitief veeleisende situaties, zoals examens, sollicitatiegesprekken of belangrijke vergaderingen, op je very best gekleed te gaan".[5]Dit onderzoek is enkel gehouden onder vrouwen, maar Vermeulen verwacht een overeenkomende uitslag wanneer een soortgelijke check gehouden wordt onder mannen satisfied een goedkoop pak tegenover een merkpak.Een ander onderzoek wijst uit dat mensen die herkenbare merkkleding dragen, automatisch meer aanzien hebben en sneller medewerking krijgen. Het zorgt voor een grotere kans bij sollicitatiegesprekken, je wordt vriendelijker behandelt en het zorgt zelfs voor een hogere opbrengst wanneer je collecteert. Dit blijkt allemaal uit een jarenlang onderzoek van de wetenschappers Nelissen en Meijers.Allereerst lieten zij vrijwilligers een foto zien van een guy die een polo aan heeft. Door middel van digitale bewerking experienced het shirt een Lacoste, Tommy Hilfiger, Slazenger logo of helemaal geen logo. Zij vroegen de deelnemers vervolgens om een schatting te geven van de standing van de man op een schaal van 1 goedkoop air max 1 tot 5. De uitslag was als volgt:Je kunt dus zelfs beter kleding zonder merklabel dragen, dan kleding van een goedkoop merk.Deze bevindingen werden vervolgens bevestigd, toen de onderzoekers een stel vrouwen de opdracht hadden gegeven om enqutes af te nemen in een winkelcentrum en te collecteren voor de Hartstichting. De vrouwen satisfied een Tommy Hilfiger trui hadden aanzienlijk meer succes dan de vrouwen zonder herkenbaar merk. Een verbazingwekkend verschil van medewerking van 52% voor de vrouwen met Tommy Hilfiger, tegenover 13% voor de vrouwen die het moesten doen satisfied een onherkenbare trui.[six]one. Positieve interactie: als eerste moet de consument positieve interactie ervaren met het merk2. Consistentie: als tweede moet deze positieve interactie consequent aanhouden3. Geloofwaardigheid: wanneer deze positieve interactie consequent goedkope nike free run aanhoudt, komt het merk op de trede geloofwaardigheid4. Authenticiteit: dit leidt vervolgens naar authenticiteit5. Vertrouwen: goedkope nike air max 1 wat (als alles nog steeds volgens plan blijft gaan) weer leidt tot vertrouwen in het merk6. Brand nike air max 90 goedkoop name loyalty: als laatste bereikt een merk waar het naartoe heeft gewerkt: 'Brand loyalty'.Brand loyalty kan erg ver gaan. Voorbeelden daarvan zijn het

arrow
arrow
    文章標籤
    nike free goedkoop nike free r
    全站熱搜

    zhini11 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()